22 Ağustos 2013 Perşembe

Okuduklarım-2


 
 
Son dönemde okuduğum ve okumayı planladığım birkaç kitaptan bahsetmek istedim. Alttan dördünü okudum, en üsttekini okuyorum.
 

 
 
Kişisel gelişim raflarındna son kitap alışım üniversiteyi yeni bitirdiğim zamanlara rastlar. Pek sevmiyorum kişisel gelişim kitabı okumayı, okurken sıkılıyorum. 4-5 yıl aradan sonra aşağıdaki kitabı aldım. Bi arkadaşımdan duydum, biraz da yorumları okuyunca alayım dedim.  Bilirsiniz tüm kişisel gelişim kitapları aynı yere çıkar, aynı şeyleri anlatır. Ben bu kitabın anlatımını sevdim. Bi de yaklaşımı diğerlerinden biraz farklı diyebilirim. Bitirmek üzereyim, memnun kaldım.

Bir Dinozorun Anıları'nı bu yaşa kadar okumamış olmama şaşırıyorum. Tatil'de kumsalda okudum. Çok akıcı bi otobiyografi. Hızlıca da okunuyor.


Sonrasında kraliyet kitaplarına merak sardım. Yine herkesin yıllar yıllar önce okuduğu Boleyn Kızı'nı okudum. 800 küsür sayfa ama akşam elinize aldığınızda uyku sıkıştırmasına rağmen biraz daha, bi bölüm daha diye merakla okunan kitaplardan.

Ve George Martin'in meşhur kitabı taht oyunlarını okudum. Bu kitabı da sevdim. Ama boleyn Kızı kadar sevmedim. Son çeyreğinde biraz elimde süründürdüm. Serinin diğer kitaplarınıalmak için biraz zaman tanıdım kendime.



Meşhur Sofi'nin Dünyası'nın yazarının başka bir kitabı var mıdır yok mudur hiç düşünmemiştim daha önce. Meğer varmış. Kitabı aldıktan sonra yazarının aynı kişi olduğunu farkettim. Sonu biraz baştan belli bi hikaye anlatıyor kitap. Biraz daha kalın olsa bu nedenle sıkıcı olurdu. Ama zaten minicik bi kitap olduğundna bitirebildim.




Diğer kitapları da okuduğumda ayrı bir post yaparım.

Herkese sevgiler.

Hiç yorum yok: