20 Ekim 2013 Pazar

Lush Herbalism ve Lemony Flutter


Lush'tan şu ikisini kullandım son dönemde.



Sıradan geçelim.




Lemony Flutter: Bu pek çok blogta gördüğüm bir üründü. Denemek istedim. Hem okuduğum bloglarda  insankar öve öve bitirememişti hem de satıcı kız bunu düzenli kullanınca manikür ihtiyacının 2-3 hafta erteleneceğini hatta zamanla maniküre gerek kalmayacağını söylemişti.

Ben 2-3 hafta boyunca her akşam sürdüm tırnaklarıma ve tırnak etlerime. Elleri çok güzel nemlendiriyor. Ancak manikürü geciktirme ya da kütikül denen etlerin çıkmaması gibi bir etkisi olmadı.


Kıvamı margarin-tereyağı gibi, oldukça yoğun. Mutlaka akşam yatarken kulanmak gerekiyor. Öbür türlü bunu sürdükten sonra elleri kullanmak imkansız zira çok yağlı.


En güzel tarafı efil efil limon kokuyor, kokusu muhteşem. Ancak yukarıda yazdığım gibi manikür açısından artı bi değeri olmadığından ben tekrar alacağımı sanmıyorum. Zira nemlendirici herhangi bir krem de bunun yaptığı işi yapar.






Herbalism: Yukarıdaki kremi alırken bunu da ilk kez aldım. Çok peeling yapmanın cilde iyi gelmediğini düşünüyorum. Cildin de kendini bir yenileme hızı vardır, sürekli soydurunca cilt çabuk yaşlanabilir. Bu ürüne bu bakımdan bayıldım. Zira içinde peeling tanecikleri yok, peeling kremi değil ama yüzü çok güzel temizliyor.


Biraz sert, içinde kil ve yosun var. Kuru kuru yayılmıyor. Banyo yaparken en son buhardan yumuşamış  yüzüme bunu azıcık ıslatarak sürüyorum. Sanki 15 dakika kese yapmışım, kirlerim çıkmış da onunla ovalıyormuşum gibi oluyor. Yani bildiğiniz kir gibi oluyor sürdükçe bu ürün. 5 dakika ovalayıp sıcak suyla duruluyorum. yumuşacık oluyor cilt ve ovalamaya rağmen kesinlikle kızarmıyor.



Lemony Flutter'ın aksine bu ürünü kesinlikle yeniden alırım. Raf ömrü 3 ay, buzdolabında saklıyorum. Zaten çok büyük bir kutusu olmadığından haftada 2-3 defa kullanınca 3 ayda rahat rahat biter. Cildi (özellikle burun, çene bölgesi) yağlımsı gibi siyah nokta eğilimli olanlara çok tavsiye ederim.

Herkese sevgiler.

Hiç yorum yok: