7 Kasım 2013 Perşembe

Dermokil-Akneli Ciltler İçin


Merhaba,

Kışın geleyazması ve güzelim denize girmelerin bitmesiyle yüzümce sivilcelerin patlak vermesi bir olunca yine arayışlara girdim. Yazın deniz suyu bi de üstüne günelşenmeyle kupkuru oluyordu yüzüm, sivilce falan çıkmıyordu.

Bu defa bayağıdır aklımda olan dermokil'in bir maskesini denedim. Akneli ciltler için  ve yağlı ciltler için iki farklı maskesi vardı. Ben 2 tane sivilcem olduğu için akneli ciltler için olanı aldım. bir de sivilce izleri için olan da buydu, geçen seneden de minik 1-2 izim olduğundan bu daha uygundu. 






Yapısı bayağı yoğun ve süzme yoğurt gibi.



Okuduğum yorumlarda bir paketin 2 sefer kullanılabildiği yazıyordu ancak paketin üzerinde 2 kullanımlık yazmıyordu (bazı maskelerde yazıyor). Bir de kalın bir tabaka halinde sürün yazıyor üstünde. Şöyle sürünce 1 paket tam geldi.


Etkisine gelince, 10 dakika bekletince yüzde bayağı kuruyor maske ve cildi geriyor, sıcağa yakın ılık suyla ve biraz ovalamayla çıkıyor. Bayağı yumuşak yapıyor sonrasında. Ancak yapısında bence nemlendirici bişey yok, zira kuruladıktan sonra yüzüm oldukça mattı nemlendirici sürdüm. Gözenekleri iyi açtığını hissettim. Ertesi gün 2 sivilcem çıktıysa da maskeyle alakalı olduğunu sanmıyorum.

3 paket aldım, geri kalan 2 paketi de mutlaka kullanırım haftada bir olacak şekilde, temizlik hissini sevdim.

Hiç yorum yok: