13 Kasım 2013 Çarşamba

Elidor & Down Under Naturals

Son dönemde saçlarımı hacimlendirmek için kullandığım iki seriden bahsemek istiyorum.


İlki Elidor'un şu gri dolgun hacim serisi. Bunları bitirdim. İlk kullandığımda saçlarımda %20 extra hacim sağladı diyebilirim. Ama sonra saçlarım alıştı mı ne oldu bilmiyorum ama hacim açısından hiçbir fark yaratmadı. Bir zararını da görmedim yararını da, öyle kullandım bitti.

Aklımda kalan tek özelliği saç kreminin ilginç bi şekilde efil efil dolce&gabbana light blue gibi kokmasıydı. Bu yanını çok sevdim.




Şimdilerde Down Under Naturals'ın şu gördüğünüz narlı kırmızı serisini kullanıyorum. Bunlar migrosta değilse de gratislerde, macrocenter'da falan satılıyor. Yani market şampuanının çok az üst sınıfı diyebiliriz.

Bunlar hacim açısından Elidor'a göre biraz daha etkili oldu bende. Saçlarımda %30 extra hacim sağladığını söyleyebilirim. Ama ilginçtir ki şampuanı da saç kremi de saçlarımda hiç koku bırakmıyor, yıkarken azcık kokuyor ama bu koku bile saçlarda kesinlikle kalmıyor. Ben güzel şampuan kokusunun saçlarımda kalmasını sevdiğimden bu özelliği çok hoşuma gitmedi.

Yapısını ve verdiği hacimi sevdiğimden şimdi hevesle kullanıyorum, bir şikayetim yok. Bitene kadar muhtemelen sıkılır yine şampuan arayışlarına girerim.



Son olarak yine Down Under Naturals'ın Onarıcı Saç Bakım Serumu'nu aldım. Daha önce, kullandıklarım başlıklı bir postumda bahsettiğim Pantene'in aynı tip bir saç bakım yağını kullanıyordum. Pantene'inki saçlarımın uçlarını düzleştiryordu, bu üründen hiç kullanmasam da saç uçlarım kuru ve çatallı oluyor.

Bu bakımdan aşağıdaki üründen çok memnun kaldım. Hem çok hafif bir yapısı var içinde yağ olmasına rağmen. Saç uçlarının çatallarını çok güzel alıyor  ve kendiliğinden olan dalgaları yok etmiyor. Bunu kesinlikle tekrar alırım.


Benim gibi ince telli ve uzun dolayısıyla da sönük saçlı olanlara yardımcı olduğunu umuyorum. İşinize yaradıysa yorumlarınızı duymak isterim.

Sevgiler.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Selamlar, gerçekten güzel birşey yapıyosun, sözlükten eriştim bloga. Umarım faydası dokunur denicem. Ancak şöyle bi araştırdığım zaman piyasada birçok ürün ve marka var, hepsini deneyip en iyisinin bu olduğuna mı karar verdiniz ? Yoksa tek tek denemem mi lazım :/ Teşekkürler :)