11 Ocak 2014 Cumartesi

Essie - Fiji

Merhaba,

Şöyle ellerimi şık, tırnaklarımı tertemiz gösterecek ama kireç gibi de olmayan beyaz-pudra bir oje almak istedim. Essie'den Fiji'yi denedim.

Aşağıda 2 kat sürülmüş son hali var:



Özellikle bu tür rakı beyazı değil de bayağı beyazımsı ojeler tırnağın üzerindeki pürüzleri çok belirgin şekilde yansıtıyor. Bu nedenle önce en alta 1 kat parlatıcı sürdüm.



Bu ise parlatıcının üstüne tek kat sürülmüş hali:



Gördüğünüz gibi tek katta bir parça da olsa dalgalanmaya müsait, yine de bence tek kat bile gideri var.



İki kat sürünce bu renk bir oje için bayağı mükemmel oldu diyebilirim, sıfıra yakın dalgalanma, hafif pudramsı beyaz bi renk. Tavsiye ederim.

Esasında oje ucuz bir değişiklik, hareket aracı benim için, bu bakımdan Essence ojelerini başarılı bulurum. Essie ise kesinlikle kaliteli bir oje ama fiyatı itibariyle haftada 1-2 alacağım bir oje değil. Zira indirimsiz 27, indirimli 20 tl. Ayda 150-200 tl ojeye vermek aşırı tüketicilik gibi geliyor, zevk almam. Bu kapsamda ben ayda bir rengini alıp deniyorum.

Hem dokusunu, kalitesini ve kalıcılığını seviyorum, hem de bazı markalarda dalga dalga ve nispeten kötü duran (örneğin şu yazımdaki pastel)yukarıdaki gibi renkler essie'de iki katta başarılı bir sonuç elde etmenizi sağlıyor.

Sevgiler.

Hiç yorum yok: