20 Mart 2014 Perşembe

Essence Love Letters - I Got A Crush On Blue


Essence'ın Love Letter diye bir oje serisi çıktı. Bu markanın ojelerini pek beğenirim, bu seriyi de hemen denedim. Tek kat kullanılabilecek kadar kapatıcı bir yapısı yok ama iki katta tam kapatıcı diyebilirim. Ben de 2 kat sürdüm resimlerde. Seneler önce başlayan gri oje furyasında metalik grileri değil de pastel grileri sevdim ben. Bu renk tam sevdiğim türden çok pastel bir gri. Ofis kıyafetleriyle de spor kıyafetlerle de uyum sağlayacak cinsten.




Çeşitli ışıklarda çektim resimleri. Bir de bu tür griler şöyle pembe rengin üstünde çok güzel duruyor. Bu pembelerden giydim bu ojeyi sürdüğümde.  

Renk sizin de hoşunuza gittiyse çok tavsiye ederim, özel seri olmasına rağmen fiyatı da normal essence oje fiyatında. 1-2 gün uçları çıkmadan kalıyor, top coat kullanmadığımı da eklemek isterim. Top coatla kalış süresi uzatılabilir.



Herkese sevgiler.




2 yorum:

Meltem D. dedi ki...

Renk çok güzelmiş griylede dediğin gibi çok uyumlu olmuştur iyi haftasonları diliyorum sevgiler.

as royal as a queen dedi ki...

Teşekkürler Meltem, beğendiğine sevindim.