24 Mart 2014 Pazartesi

Pastel 141 ve 145



Pastel ojeleri fiyat-performans açısından çok kullanışlı buluyorum. Yerli bir firmanın böyle genelde güzel ojeler yapması sevindirici.

Yine Pastel'in baharlık, rengini en çok güneşte belli eden 2 ojesinden bahsetmek isterim sizlere: 141 ve 145


Pastel 145: Önceki postlarımdan birinde pastelin renklerine göre dokusunun değiştiğini yazmıştım, kesinlikle kıvamı her renkte aynı değil. Bu gördüğünüz çok çok beğendiğim yeşil renkte kapatıcılık çok iyiydi, tek kat kullanılmaz tabii ama iki katta tam kapatıcılık sağladı, resimlerde gördüğünüz de 2 kat sürülmüş ve top coatsız hali.




Böyle renkleri seviyorum, renk katmayacak kadar bayık değil, kirli gösterecek ertesi gün ellerime bakıp bakıp rahatsız olacağım kadar renkli değil, tertemiz duruyor bence.


Özetle siz de rengi beğendiyseniz dokusu itibariyle çok tavsiye edeceğim bir oje, tahminim yaz boyu ayda bir de olsa kesin sürerim.



Pastel 145: Yukarıdakini hem renk hem doku olarak süper bulduktan sonra bu gördüğünüz mercan rengine puanım biraz düşük, zira yapısı çok ince geldi bana. İlk kat yok gibi bir şeydi zaten, genelde 3 kat sürmeyi sevmediğimden ikinci katı bayağı bir yoğun-kalın sürdüm, kurumak bilmedi vs.


Rengi de sevdim ya da sevmedim diyemem. Kararsızım. İlk sürdüğümde pek hoşuma gitmedi ama sürmüşken kullanayım 1-2 gün dedim. Sonra güneşte böyle ellerime bakasım geldi durup durup, canlı bi renk, hoşuma gitti. Bir daha şans vereceğim. Benim ellerim biraz koyu renk, sanki pek uymadı bu mercan, beyaz tenli bir elde çok güzel durur bence.


Bi de bu renk mint yeşiliyle çok uyum sağlıyor, Pastel 145'i sürdüğüm bir zamanda işaret parmaklarıma da bundan süreceğim, güzel olacağını düşünüyorum.



Şimdi müsaadenizle şurda yazdığım gül kurusu ojemi sürüp, az bi spor yapıp pek yakında bir post haline getireceğim örgümle ilgileneceğim :)

Herkese sevgiler.

Hiç yorum yok: