16 Nisan 2014 Çarşamba

Pastel 05 Oje



Ben pembe-mercan oje sürmeyi yeni keşfettim sevgili okur. Pastel'in de sağolsun bu konuda bir hayli çeşidi varmış, gidip gidip alıyorum. Malum Pastel  de fiyatı dikkate alındığında oldukça güzel bir oje markası.

Bu da pembe tonlu bir mercan oje. Güneşte daha mercana dönüyor, lamba ışığında pembeye. İçinde minik minik sarı sim mi diyeyim toz mu diyeyim noktacıklar var. Bu da ışıltılı durmasını sağlıyor.


Tek katta rengini belli etmedi, iki kat sürdüm, tatmin edici derecede kapatıcı oldu. Uçlardan da ilk günden atma yapmadı, yapsa da 3. katı sürecektim :)



Gün içinde arada parmaklarıma bakıp bakıp mutlu oldum, yazın sık süreceğim ojelerden biri olacağı kesin.

Simleri belli olsun diye yakından çektim ama pek belli olmadı fotoğrafta, belki biraz işaret parmağında belli.


Herkese sevgiler.

Hiç yorum yok: