25 Mayıs 2014 Pazar

Rimmel - Velvet Rose

Merhaba sevgili okuyan,

Şu tombalak kapaklı, lycralı olduğu iddia edilen rimmel ojeye biraz saydırıp gideceğim: 

Şurada sarıya kaçan bir turuncusunu yazmıştım. Kıvamını sevmemiştim. Bu aşağıdaki de durum aynıydı. Aynı hamursu kıvam, aynı zor sürülüş. Bu markanın bir de parlatıcısını aldım, şüpheniz olmasın o da aynı. Dolayısıyla artık diğer renklerini de deneme iyimserliğinde değilim. Kıvamı sürmeyi yeterince zorlaştırmıyor gibi bi de kapağı tombik ve tutması zor, bir dezavantaj da ordan. Kalıcığı pastel ojeden farklı değil, ikinci günde uçlardan gider. Fiyatı ise 6 tl. 

Bu ojenin  rengini sevdim. Zaten bana gül kurusu/koyu pembe tonlarında oje verin, onunla bayağı süre oyalanırım. Ama sürerken uğraştığıma değmedi. Gördüğünüz gibi taşık taşık sürebildim zaten. 

Bunun yerine mis gibi essence'ın şu ojesini sürerim. Renk hemen hemen aynı. Verdiğim linkte telefonum farklıydı, fotoğraf farklı kamerayla çekildi, o yüzden biraz farklı duruyor. Essence'ın en azından kıvamı süper, kapağı kullanışlı, kalıcığılı da rimmelle aynı. Kısacası Rimmel'in bu kalın kapaklı lycra serisi ojelerini hiç sevmedim, puanım 3/10 civarında.






Sevgiler.

Hiç yorum yok: