5 Haziran 2014 Perşembe

Mayıs 2014

Merhaba,

Biraz üşendiğim için aylık post yazmayı bırakmaya karar vermiştim. Bugün iş yerinde çok sıkılınca açıp Kasım 2013 post'umu okudum, hoşuma gitti.  İleride okuduğumda hoşuma gittiğini görünce aylık post yapma isteğim geri geldi. İnsan nostaljiye meraklı olmayagörsün.


Bu ay ne yaptın derseniz, çiçek aldım derim.

Eskiden böyle vazo çiçeği almaz, alırsam da saksı çiçeği alırdım. Zira vazo çiçeği malum maximum 1 hafta dayanıyor. Bu ay şu yukarıdaki Bodrum papatyalarıyla bu pintiliğimi ve ön yargımı kırdım. Aman ne iyi ettim. Şimdi kitap almak kadar beni mutlu eden bir küçük mutluluğum daha var, çiçek almak. Çok güzel değiller mi?


Yağmurla aramda çok güçlü bir bağ var. Sabah yağmurlu havaya uyanında içimde o 'sebepsiz mutluluk' denen şeyden oluyor. Bir sempozyuma katılmıştım, çıkışta taksi beklerken şakır şakır yağıyordu. Mis gibi de serin hava kokuyordu. O anı fotoğrafladım.



Yine o sempozyumda bunaldığım anlarda, "3 saat kaldı bitince mis gibi eve gideceğiz, mumlarımızı yakacağız, koltuğa kıvrılacağız" diye kendimi avuttum. Çıkınca da ne söz verdiysem yaptım.


Annemin sevdiği şu kaktüse bu kırmızı saksıyı aldık. Açtı kendisini, yakıştı. Baykuş da öyle diyor.


Ikea'ya gitmişken şu defterleri de görünce almadan edemedim. Hem annem hem babam ayrı ayrı defteri ne yapacağımı sordularsa da çeşitli bahaneleri hemen ürettim. 89 yaşına gelip hala defter, kalem, kırtasiye sevdasında olanlar varsa aranızda, hepinizi öpüyorum.


Çilekli süt yaptım. Buz da koydum, çok güzeldi. Alkol bu ara dokunduğu için bira bardakları da bir işe yaramış oldu.


 Bu kıza özendim.

Gidip saçımı kestirdim. Şu an pişman değilim. Uzun  saçlarımı özleyeceksem de saçlarım omuzlarıma değdikten sonra olur umarım.



Downton Abbey'i bitirdim. Şu an çok özlüyorum. Özellikle violet ve canım lady mary'i.



Rossmann'dan bunları aldım. Madame Coco'nun Musc de Cachmire serisi duş jelini de aynı gün almıştım.

Sabun ve pudra kokusu severseniz musc de cachemire serisinin vücut spreyini, duş jelini, vücut sütünü ve oda spreyini kuvvetle tavsiye ederim. %70 indirim var bir de, şu koca duş jelini 12 tl'ye aldım yanlış hatırlamıyorsam.



Bu kalanchoe'leri de yeni aldım. Rengini çok sevdim. 3 hafta oldu, tek bir çiçeğini dökmedi tu tu tu maşallah. Arada kendisine bakıp seviniyorum.


Zara'dan şu alışverişi yaptım. Amacım ofiste giymelik lacivert pantolondu, sonra olaylar gelişti :).


Bu çiçekler de çok güzeldi ama 2 günde soldular oysa diğerlerine göre daya dayanıklı duruyorlardı.


 Bir pazar günü tatili ve deniz kenarını çok özlemem nedeniyle bari deniz kenarında balık yiyelim, meğersem tatildeymişiz gibi yapalım dedik.


Downton Abbey bitince House of Cards'a yoğunlaştım. Karı koca çok tekinsizliker ve diziyi izlerken kendimi güvende hissetmiyorum.

Baklava da pek sevmem, bizimkiler yiyince onlara bakmayayım diye bana da veriyorlar zorla, 2-3 çatal alıp kendilerine geri veriyorum.




Bakmayın burda kitap okur gözüktüğüme, hiç bir kitap beni sarmaz oldu 2-3 haftadır. Yarım bırakmayı da sevmediğimden bunu -mecburen- yarım bırakıp -zira gitmedi, akmadı, bitmedi- kitap okumaya da ara verdim.

Ay sonu itibariyle hafif özledim, D&R'dan yeni kitaplar sipariş ettim.

Mayıs bende böyle geçti gitti.

Herkese sevgiler.

1 yorum:

Meltem D. dedi ki...

Saçın çok güzel olmuş bence hep böyle kullan çok yakışmış.