6 Şubat 2015 Cuma

Lush Big Şampuan ve Retread Saç Kremi

Lush ürünlerinin aslında pek bir işe yaramadığı ama çok güzel koktuğu şu an ilgi duyup da bu yazıyı okuyan hemen herkesin malumudur sanırım (yine bitiremeyeceğim bir cümlenin içine girdim, boğuluyordum az kalsın). Beni mutlu ediyor Lush, hem kokudan hem de eğlenceli bir imajı var bu markanın. Ama fonksiyonel olduğunu kesinlikle söylemem. Aşağıda br şampuan ve bir saç kreminden bahsedeceğim.




Big Şampuan: Saçlarım ince telli. Normalde pek yağlı sayılmaz. Ancak stres vs. nedenlerle dönem dönem çok yağlı olduğu (ya da bana öyle geldiği) zamanlar olur. Böyle zamanlarda hacim diye bir şey kalmıyor.  İşte yine böyle bir dönemde 32874 çeşit hacim şampuanı denemiş biri olarak e bir de Lush deneyeyim dedim. Satıcı da bu derdime derman olarak Big'i verdi.

Yapısı şöyle: Şampuan kıvamlı bir malzemenin içinde kaya tuzu gibi şeyler var, bunların gerçek deniz tuzu olduğunu iddia ediyorlar.

Önce iyi yanını söyleyeyim. Ömrü hayatımda kullandığım kremler olsuun, vücut spreyleri olsuun hatta parfümler olsuuun, böyle güzel kokan bişey görmedim. Hem tertemiz sabun gibi hem deniz gibi kokuyor.

Ama işlevi yine yok yine yok. İlk kullanımda saçlarıma abartısız 2 kat hacim verdi ancak bir kaç kullanım saçlarımı ziyadesiyle kuruttu, çalı gibi yaptı. Ama sonra sonra hacim vermez olduğu gibi saçlarımı da çalı süpürgesine çevirdi.

İyi yanı ve kötü yanını bir arada düşününce ben de şimdi kendisini duş jeli olarak kullanıyorum. Vücudu da fazla kurutsa da nemlendiriciyle falan idare ediyorum kokusunun yüzü suyu hürmetine.


Retread Saç Kremi: SPA yazdığına bakmayın. Madrid'ten almıştım, ispanyollar niyeyse saç kreminn adını değişik yazmışlar ama sizi temin ederim ki başka her yerde bunun adı Retread.

Şampuanı satan kız saçları çalı süpürgesi yaptığını bilse gerek ki uçları çok kurur bu kremden de alın dedi. Aldım.

Doğru, Big'i kullanırken saç uçlarına bundan sürmek şart. Ama bu krem de sert çalı haline gelmiş saçlarımı yumuşak çalıya dönüştürdü. Püskül püskül yaptı. Big'i saçlarıma kullanmayı bıraktığımdan beri bu saç kremi de çok ağır geldiğinden onu da kullanmıyorum.

Kıvamı normal bir saç kremi değil de Arko ya da Nivea krem gibi. Bayağı yoğun ve yağlı. Vücuda da kullanılamayacağından çöpe gidecek. Saç telleri kalın, düz ve çok kuru olanlar için mükemmel bir saç kremi olabilir. Çünkü gerçekten yumuşatıyor. Ama ince telli saçı dediğim gibi püsküle çeviriyor.

2 yorum:

Sedef Coşkun dedi ki...

Daha önce hiç denemedim lush ürünlerini çok merak ediyorum :)
Bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

Kızsal Şeyler dedi ki...

selam blogunu yeni keşfettim :) takipteyim benim bloğuma da beklerim sevgiler ♥

http://blogkizsalseyler.blogspot.com