13 Aralık 2015 Pazar

Sephora - Enjoy the Sunset / Fancy Me / Romantic Date

Sephora'dan son 1 aydır çevire çevire kullandığım 3 oje var:



Enjoy the Sunset: Rihannalara yaraşır bir zenci ojesi, çingene pembesi.
İki katta çizgi çizgi olmadan sürüldü. Sevdim. Güneş ışığında böyle durdu.


Sinirli İsmail'in üstünde böyle.



Fancy Me: Aslında bu bayağı kiremit rengiydi şişede ama sürünce yine kırmızı gözüktü. Güzel bir kırmızı, fazla parlak değil, siyah giyince de ben burdayım demiyor.


Bunun da kıvamını sevdim.



Romantic Date: Bu üçlüden sadece bundan memnun kalamadım. Açık renk olduğundan tırnaktaki çizgileri belli ediyor 2 katta bile. Yukarıda alttan parlatıcı sürülmemiş 2 kat hali var. Kulanışlı değil, onun altına parlatıcı sürmekle kim uğraşır.


Temiz temiz görünür diye almıştım ama çizgileri belli etmesiyle o temiz görüntüye ulaşamadım.

İyi pazarlar.

Hiç yorum yok: