10 Ocak 2016 Pazar

Dudak Bakım Ürünleri






Bu kış bunları kullandım. Fikirlerimi belirteyim dedim.
İçlerinden en beğendiğimi de aşağıda yazdım, şu an hep aynı ikiliyi (Hurraw + Douglas Nude Ruj) kullanıyorum zaten.




Bunlar çeşitli drugdstorelardan ve makyajcılardan ya merak ettiğim ya da o sıra kullandığımı evde unuttuğum ve hava çok soğuk olduğu için aldıklarım. Soldan sayıyorum:

Hurraw: En beğendiğim ve son 1 aydır hep kullandığım. Bilerek almadım, öyle kasanın kenarında duruyordu, deneyeyim dedim. Biraz sert yapılı, sürmesi zor. Kalıcı, 3-4 saat duruyor su içmeye rağmen. Kullanmaya başladığımda dudaklarım bayağı pütür pütür ve kabuk bağlamış durumdaydı. Oldukça tedavi etti. Renk verme özelliği yoki hafif bir parlaklık veriyor.

Douglas'ta gördüm ben, başka yerlerde de satılıyor mudur bilmiyorum. Benimkisi kahve aromalı, başka aromaları da vardı. Fiyatı 24 ya da 29 TL idi tam hatırlayamadım.

Blistex: Bu da yine diğer yazacaklarıma göre sert yapılı, sürünce hafif karıncalandırıyor dudağı, mentol var sanırım. Çok hafif bir renk veriyor. Pek tedavi edici özelliği yok, 1-2 saat kalıcı.

Burt's Bees: Narlısı var bu ara elimde. Yapısı yumuşak, sürmesi kolay, parlaklık veya renk vermiyor. Olsa da olur olmasa da. Nivea gibi, Niveaya göre bellki azcık daha kalıcı. Ben pek faydasını göremedim.

Watsons Magic Lip Balm: Bunun değişik bir özelliği var. Kendisi aslında beyaz ama dudağa sürünce 3 dk sonra pembe oluyor dudakta. Ben o rengi kendim için fazla pembe buldum ama sarışın birisine güzel olur bence. Sürülmesi kolay, muzlu bir aroması var bayağı da yoğun. Dudağı bayağı yumuşatıyor ama hiç kalıcı değil çünkü yapısı sert değil. Yine de Nivea ve Burt's and Bees'e göre daha başarılı buldum yapısını.

Bobbi Brown: Bu muhteşem bir dudak kremi. Daha önce bazı postlarda da lafı geçti. Diğerlerine göre biraz masraflı, 60-70 tl civarı idi. Ancak 1-1,5 yıl gidiyor çünkü azıcığı bile yeterli.
Hem süper bir doğal pembeli parlaklık veriyor, hem kalıcı, hem dudağı pürüzsüz hale getiriyor. Ancak kullanımı zor. Çantamda taşımıyorum, tırnağımla süremem, doğrudan kabından da süremem. Hijyenik değil. Yatarken pamuklu çubukla alıp sürüyorum, sabaha kadar dudaklarım yumuşak olmuyor. Stickini yapmadıkça ancak öyle.



Nivealar: Bunlardan denememiş kadın olduğunu sanmıyorum. Seveni var. Bence aromaları güzel, özellikle karpuz ve şeftalinini. Hafif renk verdiği yazıyor paketinde ama bence vermiyor, sadece parlaklık veriyor. Tedavi edici değil, kalıcı da değil. 



Bunlar ruj farkındayım. Ama renkleri çok doğal olduğundan dudak bakım ürünleri arasında yer vermek istedim. Ruj gibi düşünmemek lazım.

İlki Douglas'ın kendi markalı ruju. Yukarıda gördüğünüz kadarı kaldı. Alta Hurraw üste bunu sürüyorum. Hem dudaklarım çatlamıyor hem de "dudak rengi ama biraz daha fazlası"  denilen renkte oluyor.

İkincisi de Clinique Chubby Stick. Bunların yapısı çok güzel, yazın tek başına hem pütürlenmeyi önleyio hem renk vermek için yeterli. Bu biraz koyu pembe bir renk veriyor. Biraz daha renkli olmak istediğim günlerde de bunu sürüyorum.

İyi pazarlarnız olsuuun.

Hiç yorum yok: