27 Ocak 2016 Çarşamba

Yemek Günlüğü - 27 Ocak 2016

Ecnebi bloglarda yemek günlüğü yazıları görüyordum. Bu sabah bir arkadaşım da fikir almak için kahvaltıda ne yedin diye sorunca ben de yapayım istedim.

Bi de genelde bana sorarlar ne yiyorsun da kilo almıyorsun diye. İşte bunları:


Sabah %80 yulaf ezmesi %20 corn flakes karışımı üzerine 1 kivi doğradım, bikaç kayısı çekirdeği ve 2 tatlı kaşığı pekmez ekledim. Üstüne de süt döküp tarçın serptim.  Yanında da bir fincan americano.



Öğlen mantı yedim. Misti.



Yemekten 1 saat falan sonra 1 fincan sütlü nescafeyle şu sütlacın yarısını yedim. Bitiremedim hepsini canım istemedi.



Akşam üzeri şu minik damak, yeşil elma ve yanında chai aromalı yeşil çay. Bu yeşil çayı bayağı sevdim, tatlı bir kokusu var tam kışa uygun, şekerli sıcak bir şey içmiş hissi veriyor.


Akşam da fırında az yağlı balkabağı, karnıbahar, brüksel lahanası, patates yaptın.  Yanına yoğurt. 


Son olarak bugün yemek günlüğü yazıcam diye fotoğraf çekerken aralarda çok gereksiz şeyler yediğimi fark ettim, çok oldu bunu da yeme diye kendimi durdurdum, onları yememiş oldum. Hep derler zaten yediğinin listesini yaparsan daha az yersin diye. Fazla tüketmenin anlamı yok, az yiyip yediğinin tam tadına varmak daha güzel.


Hiç yorum yok: