16 Mart 2016 Çarşamba

Yemek Günlüğü - 16 Mart 2016





Kahvaltıda yarım tane kaşarlı, 1 tane de nutellelı kiwili tost.
Aslında canım tatlı istiyordu ama sadece nutellalı ekmek yemiyim diye kaşarlı tostu da yaptım zorla. Normalde kaşar olup da sucuk olmadığı olmazdı da bugün dişçiye gidecektim, ağzım kokmasın dedim.
Kaşarlı tostun yarısını nutellanı kiwilinin tamamını yedim.


Nutellalı kiwili tosta ceviz de koymuştum.


Öğlen bir yayla çorbası ve şu karışık kızartmayı yedim iki dilim ekmekle.



Akşam üzeri minik bir kazandibi ve sade americano.


Akşam geldiğimde çok acıkmıştım, en hızlısından bişeyler yemem gerekiyordu. Patatesleri minik minik doğrayıp tavada pişirdim, az da sosis. Uyduruk ama hafif.

Efes'in şu özel seri birasını sevdim. Patates ve sosisle de güzel gitti.


Meyve yiyesim yoktu ama uykum gelmesin diye de bişeyler atıştırmak istedim. Şu kayısılı süzme yoğurdu aldım elime.

Bunlar dışında yine bol su içtim.

Öptüm.

Hiç yorum yok: