6 Nisan 2016 Çarşamba

Dün Kullandığım Kozmetikler/Bakım Ürünleri


Yemek günlüğü yazıyorum da kozmetik günlüğü neden yazmayayım sevgili okur.


Sabah kalkar kalkmaz yüzümü Yves Rocher'nin şu papatyalı yıkama jeli ile yıkıyor ve ardından Hydra Vegetal serisinin toniğiyle bir güzel siliyorum. (Yves rocher alışverişi yaptım geçenlerde, yazacak kadar kullandığımda ayrı post konusu olacak.)


Ardından yine Hydra Vegetal serisini şu nemlendiricisini sürüyorum.


BB kremimsi kremim, kaş kalemim ve rimelimle hafif bi makyaj yapıyorum, sağlıklı ve canlı gözüküyorum.

BB kremi kullanma tarzımdan çok memnunum, anlatmak isterim: Nemlendiricimi sürer sürmez, cildim onu azıcık emdikten sonra çok ince bir tabaka halinde BB kremi de uyguluyorum hemen. Böylece nemlendirici ile karışıyor ve daha homojen bir görüntü oluyor suratımda. Böyle yapınca sanki hiç BB krem (ya da renkli nemlendirici ya da CC krem artık bu tip ürünlerden her hangisini kullanıyorsam) sürmemişim de iyi uyumuşum, cildimi güzel nemlendirmişim, ışıldatmışım gibi oluyor.



İki fıs da Chloe Love sıkıp çıkıyorum evden.


Gün içinde Dove el kremi kullanıyorum 2-3 defa. Eskiden hiç ihtiyaç duymazdım şimdi ellerim mutlaka geriliyor gün içinde. Çok lazım yani el kremi.


Akşam eve dönünde önce Garnier'nin şu suyuyla makyajımı siliyorum.


Ardından duş. Saçlar için Syoss'un bin yıldır bittikçe aldığım hacim şampuanıyla Schwarzkopf'un şu pek sevmediğim ama bitmeden de atmak istemediğim saç kremini kullanıyorum.


Vücut için Yves Rocher'in şu dul jeli. Yüzümü de Clinique'in scrubıyla güzelce yıkıyorum. Bu hafta hiç peeling yapmamıştım, iyi oldu.


Duş sonrası yüzümü yine tonikle siliyorum. 2 haftadır madecassol kullanmıyordum çünkü yüzüm pul pul soyulmuştu. Soyulanları peeling ve nemlendiriciyle hallettikten sonra yaz öncesi soyulacak yice soyulsun, sivilce izleri bi kat daha silikleşsin diye yine bi kullaniyim diyip madecassol sürüyorum.


Saç uçlarına Gliss'in saç ucu yağını, ayaklarıma L'occitane ayak kremini, dudaklarıma da L'occiatne lip balmı sürüyorum.


Ay tam yatağıma gidip film kitap seansıma geçecekken göz çevremi kuru hissediyorum. Sür sür bitmiyor.

Göz çevresi için ayrı bir  krem almlıyorum, ne nemlendirici kullanıyorsam onu göz çevreme de hafif hafif sürüyorum. Ama bugün madecassol kullandığımdan, onu da göz çevreme süremeyeceğimden kuru kaldı. E bari oraya da acıbadem sütü süreyim diyorum. Bunu bazen tüm yüzüme de sürüyorum ama badem olunca kıllanma yapar diye de çekindiğimden sık kullanmıyorum. Oh mis gibi kokuyor.

Sevgiler.

Hiç yorum yok: