3 Nisan 2016 Pazar

Kullandığım L'Occitane Ürünleri


 

Hep aldığım duş jellerinden farklı bir şeyler alıp değişiklik yapmak istedim. Belki daha kalıcı kokuya sahiptir diye L'occitane'a baktım. Şöyle bir seti vardı, deneyeyim dedim. Sadece sol üstteki kirazlı duş jeli pakete dahil değildi, ben ekledim.


Sol baştan yazarsam:

Verveine Body Lotion: Sürümü biraz zor çünkü kıvamı koyu. Buram buram limon kokuyor sürünce. Ama 2 saat sonraya hiç koku kalmıyor, yani kalıcı değil. Şişesi sert plastikten olduğundan kremi çıkarana kadar sık sık bi hal oldum. Nemlendirmesi güzel, yağlı his bırakmıyor ve nem etkisi uzun sürüyor.

Ayak kremi: Bu paket içinde fiyatını da dikkate aldığımızda performansını iyi bulduğum ve tekrar alırım dediğim 2 ürün var, biri bu ayak kremi. Kıvamı orta yoğunlukta, mentollğ bir kokusu var, ayağın en sert yerlerini, küçük parmağı ve topuğu bile yumuşacık yapıyor.

El Kremi: L'occitane'ın el kremleri genelde güzeldir. Bu da işini iyi yapan bir krem. Sadece fazla kokusu yok. Oysa çok daha güzel kokulu el kremleri var l'occitane'ın. Bunu makyaj çantamda taşıyorum, ambalajı güzel, minik, fazla yer kaplamıyor.

Lip Balm: İkinci tekrar alırım dediğim ürün de bu. Duştan sonra dudaklarıma sürüyorum. Pütürleri alıyor, güzelce nemlendiriyor. Renksiz ve kokusuz.



Repairing Shampoo: Paketteki en gereksiz ürün. Kuru ve yıpranmış saçlar için şampuan. Kokusu ferah orman kokusu. Ama saçım bununla yıkayınca daha çabuk yağlanıyordu ve belki kuru saçlar için olduğundan yıkadıktan hemen sonra bile saçlarımda böyle krem sürmüş gibi hafif yağlı bir görüntü oluyordu.


Verveine Shower Gel: Bu da buram buram limon kokan bir duj jeliydi. Kullanım esnasında yoğun bir koku ama sonra sıfır kalıcılık. Fiyatı dikkate alındığında değmediğini düşünüyorum.

Cherry Blossom Shower Gel: Yukarıdaki duj jeli için görüşlerim bunun için de geçerli. Tabii bu limon değil kiraz ağacı kokuyormuş. Bunun kokusunu daha çok sevdim, aşırı ferahtı.

Amande Shower Oil: Bu l'occitane'ın çok satanlarından bir ürünmül. Duş yağı. Elime döküp ıslatıp vücuduma sürdüm duşta. Köpürüyor. Hiç yağlı bir his bırakmıyor ama bir taraftan da yağlı. Duştan sonra vücudunuza nemlendirici sürmeye üşeniyorsanız duşta bunu kulanabilirsiniz. Nemli bırakıyor bayağı. Biraz duşta nemlendirici krem mantığıyla çalışıyor ama performansı duşta nemlemdirici kremlere göre daha iyi.

Daha yoğun bir badem kokusu beklemiştim ama bu da gayet az kokuyor ve kalıcığılı sıfır.


Bunlar da savolsunlar eşantiyonları. Üstteki pembe krem yüzümü her seferinde hafif hafif yaktı, neden anlamadım.

Orta sıradaki hafif bir kremdi, güzel nemlendirdi. Fiyatı yüksek olmasa tekrar alırdım ama bu kıvamda ve bu işlevi görecek daha uygun fiyatlı nemlendiriciler var.

Son sıradaki de aynı kremin daha yoğun formatıydı. Bana fazla yoğun geldi. Geceleri sürdüm.

Sevgiler.

1 yorum:

Ebru dedi ki...

Merhabalar,

L’Occitane Verbena Şampuan ve Duş Jeli ile ilgili yorumlarımı ben de sizinle paylaşmak istiyorum: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/bir-marka-iki-urun-loccitane-verbena-sampuan-ve-dus-jeli/

Çok sevgiler ve selamlar 💛