25 Nisan 2016 Pazartesi

Kullandıklarım - 6


Aslında bitirdiklerim demek daha doğru olur. Evde biten çer çöpün kutusunu atmak ve böylece bir yaşanan ferahlık da beni mutlu eden şeyler arasında. Bu ay bunların kutusunu attım:

Schwarzkopf Gliss Saç Kremi: Pek de sevmemekle berabet ziyan olmasın diye dibine kadar kullandım. Sevmedim çünkü kutusu çok sertti ve sık sık sık saç kremi zor çıkıyordu her sefer ıslak ellerle. Fonksiyonel anlamda da az etkiliydi, saç uçlarım boyadan dolayı kuru ve pek yumuşatamadı.

Garnier Nem Dengesi Nemlendirici: Bu normalden yağlıya dönül ciltler için olanı. Şurda öve öve bitirememiştim zaten. Bu kutuda da fikrim değişmedi. İleride bir de bunun kuru/normal ciltler için olan mavi kutusunu denemeyi planlıyorum çünkü bu ara cildim bayağı kuru. Yağlı ciltlilere çok çok tavsiye edeceğim tam bir fiyat performans ürünü bu krem. Puanım 9/10.

Dalin Bebek Şampuanı: Yüzümü neyle yıkayacağımı bilemediğm her zaman Dalinle yıkarım. Bu küçük şişe de böyle zamanlarda kullana kullana bitti.

Clinique Exfoliating Scrub: Haftada 2 defa duş esnasında bununla yüzüme peeling yaptım. Ölü derileri güzel gideren bir ürün. Granülü bol bazı az türden. Beğeniyorum. Benim için tek sorunlu kısmı aşıırı mentollü kokması. Aynı yapıda ama çiçek/meyve kokan ya da kokmayan bir scrub bakacağım bunun yerine.

Bobbi Brown: Şurda yazmıştım. Çok çok beğeniyorum. Tereddütsüz yenisini aldım bile -ki 4 ya da 5. defa oluyor-. Üzerine kaş kalemi bilmiyorum.

Douglas Dangereusment Votre Ruj:  Yine şurda detaylı bahsetmiştim. Bu da sonunu görebildiğim çok nadir rujlardan. Şu an elimde başkaları olduğundan kışa doğru ya bu rengi ya da aynı serinin daha şeftali tonlarında bir rengini yine alacağım.

İyi haftalar.

Hiç yorum yok: