1 Nisan 2016 Cuma

Mart 2016





Bu ay bayağı kitap okudum. İlki yine bilim kurgusal kişisel gelişim kitapları tarzında olan Hatırla. Güzeldi. Karma, yaşadığımız olayların evrende temsil ettiğimiz enerjiyle ilgisi, bilinçaltı ve yaşamımıza etkileri vs konularla ilgiliyseniz sevebilirsiniz. Farklı perspektifler içeren, alışılmışın dışında bir şeyler sunan bi kitaptı.



İsmi güzel değil. İçeriği güzeldi. Yukarıdaki biraz daha bilimkurgusal ve alışılmışın dışarı içerikteyken bu çok mantık kişisel gelişim kitabı olmasa da yine de kişisel gelişim kitabı işte.



Bu da minicik  bir el kitabı zaten. Deepak Chopra'dan bir şeyleri uzun zamandır okumak istiyordum. Şimdiye kısmetmiş. Halen de bunu okuyorum.



Yemeklerden en çok bunu ve aşağıdaki kendi yaptığım tatlıyı sevdim bu ay. İlki dondurmanın üzerine çilek, yaban mersini, ceviz ve hindistan cevizi.



Bu ise altta çikolatalı puding denebilecek bir kakao, süt, un, şeker karışımı, ortaya bisküvi, üste vanilyalı puding denebilecek bir vanilya, süt, şeker karışımı ve üstüne de redberryler.


Babamın doğum günü nedeniyle evde yemek daveti verdim. 5 kişiydiler ama davet denebilir bence :)
Piştikten sonra çekmeyi unutmuşum ama böyle pazıya sarılı somon yapmıştım. Çok doyurucu ve güzel olmuştu.



Bağzı akşamlar evden çalıştım mumlarımı yakıp.


Starbucks'taki şu yeni kahveyi denedim. Bana fazla otsu kokulu geldi. Sütle falan kokusunu seyrelterek içiyorum bitsin diye.


Minik bir l'occitane alışverişi yaptım. Şişeler o kadar küçüktü ki bitti bile çoğu. Yazıciyim bir ara.


Bakiyim beni mi yazıyosun, yha silsene bu fotoyuu.


Succulentlerim biraz büyüdü mü ne.


Dizilerden Death Note'u izledim ve bitirdim. Daha önce yazmıştım. 25 dakikalık 37 bölümden oluşuyordu. Çok sürükleyici, süper bir diziydi. Çok tavsiye ederim. Şimdi yine 88 sezonuyla üstüme çökmeyecek hafif dizi arayışındayım.


Filmlerden de çok geç kaldığım Hangover serisini, Agora'yı ve Batman v. Superman: Dawn of Justice'i seyrettim. İlk ikisini çok sevdim, sonuncu bayıktı.

Nisana uzayıp duran bağzı işsel konularımı bitirmiş olarak temiz temiz başladım. Düzeni bozulmadan devam eder umarım. Game of Thrones'un yeni sezonu da geliyor Nisan'da. Daha ne olsun.

Sevgiler.

Hiç yorum yok: