15 Nisan 2016 Cuma

Pastel 56

Ojenin bitmesi fani ömrümde çok gördüğüm bir şey değil. Bu güzide Pastel ojeyi çok ama çok kullandım, bitti bitecek, bitmeden bahsetmek isterim.


Paslak, turuncuya dönük, tertemiz bir kırmızı. Geçen yaz temmuz ve ağustosta hep bunu sürdüm, bu yıl da başladım. Hava aydınlıklaşıp parlaklaştı mı bir numaralı bir oje kendisi.


Yazlık her kıyafetle, her renkle gidiyor, eğlenceli, neşeli, canım bir renk.



Yakından da böyle.

Kıvamına, dokusuna falan gelirsek, oldukça akışkan ve buna rağmen opak, homojen. Dolayısıyla sürmesi kolay, taşanı şöyle tırnağınızın kenarıyla alınca tırnak kenarlarında pembe pembe iz bırakmıyor. Ama tırnakta da tek katta bile hoş duruyor, fotoğraflarda sağlam olsun diye iki kat var.



Şekiller şekiller.


Geçen gün ofiste süreyim dedim, yanımda değildi. Watsons'tan baktım ama yoktu. Daha sonra biterse diye bikaç drugstoredan daha baktım ama yok yok. Artık üretilmiyorsa üzücü. Bulursanız kaçırmayın.

Pastel bence fiyat performans oranı en iyi oje markası. Daha iyileri tabii var Essie olsun, Sally Hansen olsun, Opi olsun. Ama fiyatı dikkate alınınca pastel hemen her renginde aşırı tatmin edici.

Sevgiler.

Hiç yorum yok: