19 Mayıs 2016 Perşembe

Kullandığım Yves Rocher Ürünleri




1,5 -2 ay önce bir yves rocher alışverişim oldu. Genel bir bitenler yazısı yazacağım bu yakınlarda ama bunların da çoğu bitince ya da bitmeye yaklaşında seri olarak bir ele alayım dedim.


İlk aldığımda topluca böylelerdi.


Önce duş jelleri. Bu alışverişte en severek kullandığım kısım duş jelleri oldu. Zaten yves rocher'nin duş jelleri oldukça başarılı ve fiyatına göre kaliteli. Üçünü de ayrı ayrı sevdim. Dinlenmeye ihtiyacım olan gece geç duşlarında lavantayı, uyanmaya ihtiyacım olan duşlarda kahve aromalıyı, çiçek kokusu istediğim zamanlarda da ortadaki Tiare çiçekliyi kullandım. Hepsi de çok güzel kokulu, cildi hiç kurutmayan, germeyen duş jelleri.


Yüz bakım ürünleri Hydra Vegetal serisinden.

Hydra Vegetal Yüz Yıkama Jeli: Yağlıya yakın ciltlere uygun bir seri bu. Ama bu yapıdaki ciltler için olan serilerdeki en olumsuz özellik olan yüzü aşırı kurutma ve germe özelliği yoktu bu yıkama jelinde. Hafif kokulu, doğal hissettiren bir ürün. Çok hemen ve kolay köpürmüyor. Biraz yüzünüze sürüp ovalaya ovalaya vakit geçirmek gerekiyor.

Yüzümü neyle yıkayacağımı bilemediğim bir zamanda tesadüfen indirimde görürsem tekrar alırım.

Hydra Vegetal Tonik:  Tonik kullanmıyordum uzun zamandır. Geçen aylarda bir yazıda peeling yaptıktan sonra gözenek problemi yaşamamak için toniğin öneminden bahsediyordu. O kapsamda aldım bunu da. İşe yaradı mı bilemiyorum. Yüzümü irite etmedi, bir zararını görmedim. Zaten çok hafif makyaj yaptığımdan yüzümü silip yıkayınca makyaj kalıntısı kalmıyor, ama daha ağır makyaj yapıyorsanız yıkamaya rağmen kalan makyajı da temizleyeme yarayabilir bu tonik.

Hydra Vegetal Nemlendirici: Karmaşık hislerim var bununla ilgili. İlk başlarda oldukça güzel geldi nemlendirdi, yağlandırmadı. Ancak sonlarına doğru cildim biraz yağlı olmaya hatta yağ bezeleri olmaya başladı. Kremle alakalı mıdır emin değilim.

Çok ağır değilse de çok hafif de bir yapısı yok, tam su bazlı bi nemlendirisi diyemeyiz. Yaz için biraz ağır geldi bana, sonbahar kış döneminde yeniden alabilirim.

Pure Camille Yüz Yıkama Jeli: Bu seriyi aldığım gün Hydra Vegetal Serisinin yüz yıkama jeli yoktu, bundan aldım. Bunu daha çok sevdim. Çok hoş bi çiçek kokusu var, Hydra Vegetal'den daha güzel temizliyor gibi hissettim. Seride duş jellerinden sonra en sevdiğim ürün buydu diyebilirim.



Yves Rocher Serum Exceptionnel: Aslında Yves Rocher'den saç ürünü almayı düşünmezdim. Bu birkaç ürün alınca hediye gelen veya bunu alırsam hediyesi olan bir üründü, tam hatırlamıyorum ama öyle bir durumu vardı.

Yani bence gereksiz, yine de bitene kadar kullanıcam. İşleci kuru saç uçlarını nemlendirmek, parlatmak, Bu işi çok daha iyi yapan daha uygun fiyatlı ürünler var. Çok başarılı bir nemlendirmeden bahsedemeyiz. Tekrar alacağımı düşünmüyorum.

Sevgiler.


Hiç yorum yok: