23 Mayıs 2016 Pazartesi

Kullandıklarım - 7



Sıradan alırsak:

Syoss Hacim Şampuanı: Bu şampuana beğenimi defalarca yazdım. Hacim şampuanları arasında en sevdiğim. 4-5 kutu kullandıktan sonra merak ettiğim başka bir markanın şampuanını deniyorum bu ara. Syoss'un da saç kremini aldım bu defa. Ama buna da gelecekte tekrar mutlaka dönerim.


L'occitane Ayak Kremi: Ayak kremi benim için bir ihtiyaç değil. Bunu da l'occitane'dan sipariş ettiğim pakette bulunduğundan kullandım. Güzeldi, duştan sonra sürüp yattığımda ertesi sabah ayaklarım yumuşacık uyandım. Ama zaten çok ayakta durduğum bir işim olmadığından ayaklarıma extra bakıma gerek duymuyorum. Sizin öyleyse tavsiye ederim bu kremi.


Gliss 6 Miracles Oil Essentials: Saç bakım yağı ise çok ihtiyaç benim için. Saçlarım uzun ve uçları boyalı. Yağ kullanmazsam kupkuru oluyor uçları. Bu defa da Gliss saç bakım yağını denedim. İşini yaptı, banyodan sonra saçım ıslakken 5-6 fıs sıkıp avucumla saçlarıma yedirerek kullandım. Elimdeki benzer ürünleri bitirip temizledikten sonra tekrar alabilirim.


Bunları şurdaki Yves Rocher yazımda yazmıştım.


Dove El Sabunu işte banyoda lavabonun kenarında duran herkese açık sabun. Seviyorum ben Dove sabunları, kuru kuru yapmıyor cildi. Bittikçe de yeniliyorum.


 
Bu yazının en ilginç kısmı bence bu. Yaz geleyazınca raflarda selülit kremi kalmadı a dostlar. Benim problemim selülitten ziyade çatlaklar olunca çatlak yağı aldım. Esasında bendekiler çok derin de olmamakla birlikte bunların herhangi bir kozmetik ürünle çözüleceğine inanmıyorum. Kozmetiği bırakın ameliyatla bile geçer mi emin değilim. Yine de böyle bir ürün var madem deneyeyim dedim. Başlarda bayağı düzenli, günde iki defa kullandım. Şişenin yarısından itibaren biraz boşladım. Gözle görülür bir etkisi olmadı.
 
Bir de kullanımı zor bence bunun. Bildiğiniz yağ. Vücuda sürünce emmesi zaman alıyor, yağlı yağlı nereye kadar dolaşacak oturacaksınız değil mi? Bir de cıvıklığından ötürü sürerken de hakim olmak zor, yerlere falan damlıyor ıyy.
 
Şimdi benzer problemler için daha krem formatında bir ürün kullanıyorum. Bitince onu da yazacağım.
 
Sevgiler.


Hiç yorum yok: