25 Aralık 2016 Pazar

Yeni Yıl Kararları - 2017


Bu yıl adeta bir şirketmişimcesine yılı 4 çeyreğe bölerek  hedefler koydum kendime. Hepsi olur olmaz, bilemiyorum tabii şimdiden. Ama insanın kendine genel bir yön vermesi, savruluyor gibi hissetmemesi açısından hedefleri olması güzel şey bence.

Şu yılbaşı konsepti fotoğrafının altında sizlerle de paylaşmak isterim:



- Ailemi bir Avrupa şehrine götürmek, onların da o güzel binaları, sokakları görmesini sağlamak. Kısaca aileme batıda bir şehir gezme deneyimi yaşatmak - Q4 (Bunu ancak 2017 Kasım'dan sonraya hedefleyebiliyorum. Çünkü işe yeni girdim ve iznim yok:/ ) - Fotoğraf Prag'tan temsili, ben çektim :)

-6 aydır ihmal ettiğim saç sağlığı işlemlerimi yaptırmak (eksik vitaminleri belirlemek açısından kan testi ve PRP ) - Q1 Bunu artık ertelemeyi bırkaıp randevu alarak ilk çeyrekte tamamlarım sanırım.



-Evde daha çok vakit geçirmek, Çünkü ev değiştirdim ve evimin İstanbul şartları dikkate alındığında bayağı bir ağaç görüyor olmasından çok memnunum. Huzurlu huzurlu kitabımı okumak,filmlerimi izlemek, İsmail'i mıncırmak istiyorum işten kalan vakitlerde - Bu hedef Q1,2,3,4 hepsi için -Fotoğraf canım evim ve canım minnoşumlu temsili-


-Bremen ve Brugges' görmek. Bunu iznim olmadan bu yıl içinde nasıl yaparım bilmiyorum ama bu iki minik şehri görmeyi çok istiyorum. - Fotoğraf Bremen'de çekilmiş, online buldum-



-Kış sezonundan hiç bir giysi satın almamak. Yaz sezonundan da basic ve toplamda 500 TL'yi geçmeyecek bir alışveriş dışında bir şey almamak. Q1,2,3,4

Çünkü çok almak mutlu etmiyor. Ne kadar çok alırsam o kadar hızlı eskiyor benim için. Tatminsizlik artıyor. Evdekilerden, eskilerden uydurup güzel hissesinde o hissiyat daha uzun sürüyor.
Mesela bu kazak bana hep Prag'ta yaptığım şu kahvaltıyı hatırlatacak. Bir şeyi sindire sindire eskitmek çok güzel.

Ana hatlarıyla böyle. 2 kilo vermek vs tarzı eften püften hedeflerim de var ama o ayrıntılara girmiyorum.

2017 yılı hedeflerimi bir hashtagle özetleyecek olsaydım da "sadeleşmek" olurdu herhalde.

Siz neler hedefliyosunuz?

3 yorum:

Rahime.T.E dedi ki...

Sanırım modern çağın kaosundan olsa gerek yeni yılda hepimiz bir sadeleşmek, hafiflemek istiyoruz.

Adsız dedi ki...

Evet benim de yeni yil mottom less is more

- evdeki esya sayisini minimumda tut sadece mutluluk verenleri birak... dolaplardaki, cekmecelerdeki, etraftaki fazlaliklardan kurtul
- harcamalari azalt ozellikle giysi, makyaj, aksesuar harcamalarini...
- cilt ve sac bakimi icin kozmetik urunlere yatirim yapmak yerine onemli supplementleri al, hindistan cevizi yagi, jojoba gibi dogal urunlere yonel...
- spor yap, en azindan her gece plank yapmadan uyuma
- hic gitmedigin uc farkli sehire git
- uc yeni yazar kesfet, mesela the man booker prize odullerini kazanan yazarlari henuz kesfetmediysen oku
- o surekli papagan gibi sozunu ettigin uc kiloyu vermeden yeni giysi alma
-haftada bir aksam havuc suyu kuru yap, haftada bir gun mutlaka balik ye
iste bunlar da benim yeni yil hedeflerim;)

as royal as a queen dedi ki...

Umarim hepsi gerceklesir :)