22 Ocak 2017 Pazar

Akşam Yemeği Menüleri - 3

Bence haftanın her günü dışarıda yememek, evde hem sağlıklı hem dengeli hem de yerken zevk alınacak şeyler bulmak ve çeşitlendirmek güzel. Ben bu hafta bunları bulabildim:




Pazartesi: Midye etli bulgur pilavı, fırında çoook az zeytinyağıyla pişmiş balkabağı ve brüksel lahanası. Yanında da küçük bir bardak bira.


Salı - Çarşamba: Yeşil mercimek yemeği. Bunu şimdiye kadar erişteli yapmıştım, bu defa patates ve havuçlu yaptım. İki gün üst üste aynı yemeği sevmesem de 4 kişilik yapmışım, iki gün yedik.



Perşembe: Fırında tavuk baget, balkabaklı mercimek püresi (kırmızı mercimek, balkabağı ve lahana var içinde), fırında kaşarlı mantar ve turşu.



Cuma: Haftasonu mutluluğuyla fırında çupra ve hasselback patates.

Cumartesi: Annemlerdeydim. Köfte yedim :)


Pazar: Fırında levrek. Aynı tepside az zeytinyağı sürüp baharat attığım balkabağı, brokoli, brüksel lahanası ve mantar.

Hiç yorum yok: